Friday, September 16, 2011

I'm back (again)

Semalam dah janji dengan diri sendiri yang akan update blog kot kot mana pun, tapi mood nak membolehkan menaip tu alahai, macam nak taknak datang je. Geram betul dibuatnya.

Nasib baik cik mun update blog tadi, buat aku tertarik sama nak menulis.

So sebagai permulaan, sorry banyak banyak sebab lama menghilangkan diri, tak ucap salam raya etc etc, mintak maaf banyak-banyak. Senang cakap aku memang pemalas orangnya, nuff said.

Cakap pasal raya, aku punya raya biasa-biasa je, ziarah situ ziarah sini, melaram situ melaram sini, dan duit raya pun macam biasalah, dah besar gedabak macam gini memang konfom seciput lah jawabnya. Tapi rasanya dalam banyak-banyak raya, raya tahun ni merupakan raya paling sibuk pernah aku rasa. Padahal rutin yang sama je dibuatnya tiap-tiap tahun, mungkin itu tanda aku makin tua dan berumur dan kerepot dan uzur LOL.

Kelas dah start seminggu lebih dah, tapi aku ponteng awal-awal tu, so maksudnya aku baru seminggu je lah pergi kelas. Kelas macam biasa, cuma untuk semester ni lagi padat dan subjek pulak makin susah. Kelas pulak start dari awal pagi sampai lewat petang, memang letih sangat-sangat bila balik. Pukul 10-11 malam dah rasa mengantuk dah, ishh macamana nak excel ni?

Kena double kan effort untuk semester ni lah nampak gayanya, dah taknak dah buat kerja last minute. Oke serius statements memang poyo gila haha, tapi takpe, mula-mula memang kena semangat lebih.

So tu je lah yang berlaku mostly, ada jugak part-part lain, yang sedih terutamanya, tapi yang tu in the next episode lah kot, malas nak merepek membabi buta malam ni dengan kisah-kisah emosional aku, ditambah lagi dengan kondisi badan yang tak sihat dua tiga hari ni, aku demam dan selesema.

Oh ya baru teringat yang cik N cakap nak suruh cepat sembuh kena ambik madu, so gonna get some now. Anyway in case people is wondering what the whole post is actually about, aku saja je nak cakap yang I'M BACK.

toodles ^^