Monday, June 20, 2011

Abah

Okeh ini sangat kena dengan batang hidung sendiri.

Nota: sediakan dua kotak tisu kalau anda seorang yang hypersensitif, sebab segala air mata yang tercurah tiada kena mengena dengan saya okayy, tapi ada kena mengena dengan video ini. So maksudnya jangan sita saya, saya olang manyak susah woo.


Bagi yang malas tengok, aku malas nak cerita balik hehe.

Tapi ingat macam ni je lah, walaupun se-kool/segarang/sejahat manapun ayah kita, kot kot manapun mesti dia sayang punya kat kita walaupun dia tak tunjuk terang-terangan. Yelah, kang nanti jatuhlah saham dia beb depan anak-anak.

So we as anak-anak, pleaselah jadi kenang budi seket. Ramai zaman sekarang ni asyik nak merebel je kijenya, padahal duit poket tuh dari ayah sendiri jugak.

Anyway lupakan pasal dunia yang dah kalut malut ni, dan untuk abah, maaf sebab sedikit lambat, tapi nak ucap jugak, Selamat Hari Bapa. Semoga gembira selalu di samping Mama, dan hanya Allah yang mampu membalas segala jasa baik abah.

......................................................

Okeh entri ni pendek sangat, saya malas nak menulis, sebab I know everyone has an awesome father kan? Tak kisahlah whether original papa or someone who is not biologically related, or mama who holds two tasks as father and mother at the same time, aku percaya yang your so called "ayah" masing-masing ada awesome characterictics yang tersendiri. So tak perlulah nak show off kan ke-awesome-an my abah okayy, sebab takut nanti korang jeles dan rampas dia hahaha.

Sekali lagi, walaupun sedikit lambat, Selamat Hari Bapa buat semua, termasuklah bakal-bakal bapa. Myself included hoho ^^


No comments: