Saturday, April 3, 2010

Didi oh Didi

Mood : What Becomes of the Broken Hearted - Didi Benami

Biasanya, kalau A tengok program realiti tv, especially yang program nyanyi nyanyi, pilihan A selalunya memang jarang yang dapat stay lama. Tak tahulah sama ada A salah pilih atau apa, tapi biasanya macam tu lah.

Sekarang ni A tengah busy busy layan American Idol Season 9. Seriously, A tak pernah pun layan American Idol dulu. Cuma sejak akhir-akhir ni, bila kemudahan ada luas terbentang di depan mata, A layan bagi 'menghilangkan kebosanan'. Haha...tak ikhlas punya ayat.

Nak cakap seket pasal American Idol musim nih, A sememangnya sedih sangat-sangat sebab sekali lagi, peserta favorite A kena reject. Setakat A follow program realiti nih, sumer yang A minat, sumernya kena reject.

Mula-mula Haeley Vaughn, pastu Alex Lambert, dan sekarang, Didi Benami.

Entahlah, memangla A tahu yang mereka mereka ni bukan favourite Amerika, dan A pun tahu yang tak mungkin diorang akan menang musim ni. Tapi kan, tak boleh ke kalau bagi diorang stay lama sikit? At least rejek la yang tak berpotensi macam si Tim Urban tuh dulu.

Biarlah, benda dah lepas. Lagipun, namanya lagi program realiti tv, memang akan ada yang kena rejek dan ada yang selamat.

Sekarang ni, lepas Didi Benami keluar, A jadi agak frustated nak tengok American Idol nih. Tapi walaupon frustated, still follow lagi. Ahaha.

Buat Didi, A yakin dia akan berjaya survive dalam industri nih walaupun dia dah kena reject. Lagipon, dia ada recording voice yang bagus amat. Dan dia pun cantik.

Oh Didi Benami...kenapa awal sangat kamu keluar?

P/S - Persembahan Didi malam tadi. A rasa menarik, tapi judges cakap tak. Kamu rasa?

No comments: