Wednesday, February 23, 2011

Nur Kasih


tak pernah layan drama Nur Kasih ni, walaupun dah ada almost-complete collection dalam simpanan

entah, tak sampai seru lagi kot nak tengok drama ni

housemates dan kawan-kawan lain layan drama ni, dan diorang ambik dari aku pulak tuh
Sumpah comel betul bila tahu diorang layan drama ni, sebab memang unpredictable betul

punyalah semangat tengok taim tu, pastu bila nak sampai episod last last tu kesian betul diorang terkapai-kapai cari dua episod last, sebab collection citer ni dalam simpanan aku tak complete

sori lah ya kawan-kawan, jangan salahkan aku, tak tahulah pulak sampai begitu sekali taksub korang tengok citer ni

tapi tu lah, drama ni major hit kot taim tu.

Sebenarnya dulu dah pernah tengok dah episod 1 dan episod 2, waktu tu watak adik-beradik laki-laki dua orang tu masih kecik lagi, tapi lepas tu stop tak layan dah, tak ingat sebab apa

tapi tak pe, nanti sebelum tengok filem ni memang sure akan khatamlah dulu drama ni

apapun sebenarnya trailer ni buat aku rindu pada rumah.

scene kat sawah padi dengan satu pokok tu buat aku rindu rumah, sebab kat depan rumah aku, bila lintas tali air tu ada satu pokok lepai kat tengah-tengah sawah padi yang memang terbentang luas, sebijik macam scene tu

pastu kalau duduk kat tebing tali air tengok matahari terbit, uissh subhanallah memang lawa

tapi sekarang pokok tu dah kena tebang, aku balik rumah hari tu dah takde dah, bokali (baca: maybe) sebab pokok tu berhantu kot haha

tak kisahlah, yang pasti aku rindu nak balik bila tengok trailer ni, mengingatkan rumah je

waaa nak balik, nak balik T_T

No comments: