Sunday, December 20, 2009

*Updates*

*currently listening to Pixie Lott's album. Surely, she's really my good-side of Lady Gaga!
*sakit perut la pulak tetibe~*

Dalam proses menyibukkan diri untuk menghadapi test yang berjela-jela esok, tetiba rasa cam nak menaip jek. Dalam kepala otak nih rasa macam nak tulis down memory lane jek, pasal kehidupan aku yang dulu, sebab dapat inspirasi daripada bebudak yang baru lepas SPM yang sibuk-sibuk nak tulis pasal kenangan mereka dulu. Memang dah lama dah terfikir nak buat benda tuh, tapi biasalah, aku manusia yang tak pegang sangat dengan apa yang aku cakap...ngeheheh.

Nak study, tapi mood study tuh tak sampai lagi sebab rasa cam pening je kepala ini. Apatah lagi bila tengok soalan pizik yang bertimbun-timbun perlu diingat. Cuba bayangkan, dalam 13 soalan, cuma satu je yang akan ditanya besok. Malasnya...Dalam bebanyak tests nih, yang paling aku benci kompomly BioOrganic Chemistry. Subjek nih sepatutnya menarik, tapi aku tak suka ngan lecturernya. Sama gak ngan Anatomi! Aku benci benci benci ngan lecturernya. Memang la tak baik benci ngan orang yang mengajar kita, tapi macammana nak tahan kalau dia pun tak anggap kita macam student dia?

Dah. Dah. Taknak melalut pasal lecturer pulak dalam blog nih. Ni blog pasal aku, bukan pasal lecturer aku. Hahah. Rindunya nak jadi muda balik. Nak jadi high school student balik. Tak yah pening-pening pikir pasal hidup nih yang semakin hari semakin parah ni. Bencinya. Bencinya. Aku memang perlukan seseorang saat nih. Seseorang yang boleh dengar apa yang aku cakap, apa yang aku pikir, apa apa saja...seseorang yang macam F dan Z. Kat manalah atas muka bumi ni boleh aku cari sorang yang macam kamu. Bencinyaaa..

p/s - :( bila pikirkan pasal hidup aku sekarang.

No comments: