Sunday, May 9, 2010

Ainin's

thanks Ainin for giving me this award. well, tak rasa macam blog ni interesting pun. cuma bebelan A yang entah apa apa entah sebab A tulis apa yang tiba-tiba rasa nak ditulis. apapun, thanks ya Ainin amat amat :)

Terms & Condition for the AWARD

1. Thank and link the person that gave you that award
2. Pass this award to 10/20/30/ all blogger you've recently discover
3. Contact said blogs and let them know they've won this award
4. State 7 things about yourself

Okeh, so here the list goes.

*emm*
- simply enough, i give this award to my fellow 1 year students of MMA
- and to my Amin too.
- and plus to saper-saper yang gedik nak jugak award nih, sila sila jangan malu-malu

sesaper yang terasa sila laksanakan amanah ni sebaik mungkin.
Nanti A check sorang-sorang. haha

7 perkara tentang saya

1. saya tak suka sayur, especially those yang kalernya green.
2. saya alah benar dengan cermin
3. suka pikir negatif daripada pikir positif, dan itu buat saya banyak berfikir
4. sangat suka kucing biarpun kucing pernah melukai hati saya hukhuk
5. suka drama, atau apa-apa yang berepisod daripada tengok movie
6. agak pendiam, dan kena ada orang tegur dulu baru hormon tu aktif
7. dan oh saya masih single dan akan single. haha

p/s - spotted one of this at Ilia's. dan oh, kamu kuat makan Ilia? plus still single? hum hum

1 comment:

Anonymous said...

afiq sygg, yeappp sy kuat makan sekarang. muka debabommm macam anak badak now.

and yeah, i'm single now. true.