Monday, May 31, 2010

Silent Birthday


I promised myself that i won't write anything about my birthday in my blog, but like always, promises are meant to be broken, according to my law of life.

28.05.2010

It's supposed to be a silent birthday for me that day.
It should be.

I felt sad
I felt emotional
I felt tired
and I don't know why

Even Glee this week kinda sad for me, although it's Gaga's week.

And plus, the cakes, the parties and the celebration couldn't help me either.
Sorry guys, I know im so disrespectful and ungrateful
but what could I do?

This thing involves my heart, and it seemed to me like my heart is dead.

And let's wish that my heart still can be cured.
____________________________________________________________________

Haha, gurau je lah.

Saja nak cuba latih bahasa omputeh seket, sebab dah lama dah tinggal.
Memang berkarat tahap petala tujuh dah ni nampak gayanya.
Yang pasti, tak sangka la pulak ada besday parti hari tu. Yelah, aku yang letih-letih kalut-kalut masak lauk, then tu rupanya untuk aku. Haihh.

Lain kali bagi tahulah ada suprise, sebab bolehla aku bersenang lenangnya duduk dalam bilik layan movie. Tak le letih sangat. Tambah-tambah lagi, ayam seketui je aku berjaya rembat. Geram cik tipah weiii.

Banyak mengomen la pulak aku malam nih. Sepatutnya aku bersyukur, ada orang letih-letih plan buat benda ni kat aku. Walaupun rasa macam tak layak sangat sebab aku bukannya orang yang baik sangat, tapi dah orang nak celebrate, tumpang hepi sudah le. Jangan nak komplen-komplen pulak haha.

Apapun, thank you la korang sebab susah-susah. Nanti kalau ada nak suprise kan sape-sape, jangan malu-malu suruh aku tolong ye.

Overallnya,

Thanks Mama and Abah and Along and Am, Asih and Yah for being so supportive
Thanks Hema and Ferzana and Nashriq and Amzar, you guys rock amat amat!
Thanks Mun, Ahla, Hani, and Laili for the mee goreng yang pedas tak hengat dunia
Thanks Suganti and Nabila for the keropok-yang-saya-tak-sempat-makan
Thanks Azri, Paul, Nazri, Amin, Anep, Jiji, Iwan, Ihsan and Daus for habiskan makanan secara rakus dan lahap
Thanks Ansari sebab kamu jugak besday boy
Thanks Mamat yang jadik kameraman secara tak langsung
Thanks Quwe dan Mai yang buat drama sebabak dalam dapur hehe
Thanks Hup Sheng and Kee Seng and Jia Huey and Shin Ying yang sudi datang
Plus sapa-sapa yang tak disebut namanya kat sini
dan rakan-rakan facebook, Ilia Eleena, rakan-rakan 5 Gamma dulu, Zaid dan Fadir dan Muiz, teman-teman batch 0408 Faris, bebudak Faris, dan banyak lagilah.

Thanks thanks thanks.

p/s - what else should I say besides thanks? betul kata orang, berkawan lagi bahagia dari bercinta haha :D

1 comment:

Anonymous said...

waw!
ade nama saya!
anyhow, selamat tua mas! :)