Saturday, May 15, 2010

Dah Nak Dekat Final


Final dua minggu lagi, tapi aku still main-main.
Biarkan, "hero tok ggadduh" (ini slang kelantan mari punya)

Kebetulan final dah dekat, entah ler kenapa, American Idol musim ke-9 sekarang ni pun dah nak dekat final dah. Bukan American Idol jer, Vampire Diaries, The Celebrity Apprentice, Adamaya dan Gossip Girls pun dah nak dekat penghujung. Ada yang dah habis dah pun ada. Nak suruh A fokus study kot gamaknya.

Sekarang ni American Idol dah masuk Top 3, dan lagi satu minggu, kita akan tahu siapa dua peserta yang akan berentap di final nanti.

Antara tiga orang ni, salah seorang daripadanya akan jadi juara American Idol Season 9 nih. Jom jom tengok siapa yang bakal jadi juara musim ni.

Juaranya maybe;

si blonde hensem Casey James yang muka ala-ala pelakon telenovela,


minah country Crystal Bowersox yang rambut dia A suka sangat-sangat,


atau mamat rockers pemalu Lee DeWyze?


Apapun bagi A, A rasa Casey James tak patut masuk Top 3. Dia okay, tapi persembahan untuk tercalon dalam Top 3 kurang ummph sikit bagi A. A lebih prefer si comel Big Mike yang jadi Top 3. Biarlah, bukan A yang undi kot. Hihi

Rasa-rasanya final 2 : Lee dan Crystal
Dan maybe juara : Lee

Tak kisahlah sapa yang menang, cuma yang A suka pasal realiti tv nih, benda nih unexpected. Boleh jadi orang yang kita tak suka boleh menang. Yang tu yang suka tuh.

Tak boleh dijangka, dan selalu diselubungi misteri

p/s - A ni macam dah takder keje sangat-sangat nak sibuk-sibuk pasal American Idol. Biarlah, buat penghilang boring di kala penat otak menelaah pelajaran. (ayat taleh blah langsung, haha)
BTW, cantik kan gambar diorang jadik vampires? suka suka :)

No comments: