Monday, May 2, 2011

Demam

Aku rasa nak demam lagi.
Masuk waktu spring ni, aku dah dua kali dah rasa macam nak demam.
Oh ya, lupa, hai spring, muncul jugak ko last last ya.

Berbalik kepada isu demam demam manja cikuwawaw ni, kali ni memang rasa nak demamnya lain macam. Mata merah, bengkak dan sakit, pastu badan rasa sejuk-sejuk. Nasib baik bukan aku saja yang rasa macam gitu, teman-teman rumah aku yang lain pun katanya rasa nak demam jugak. Ini maksudnya, badan tak biasa dengan perubahan musim dari musim sejuk yang SEJJUKKKK SANGATTT ke musim bunga yang mampu buat aku kembali berpeluh, yay!

Aku ingatkan ini penangan tak cukup tidur sebab ada tiga major tests minggu lepas, yang tu pun boleh jadi jugak sebabnya. Tapi tak kisah, at least minggu ni, minggu depan, minggu minggu lagi depan aku freeeeeee.

Eh tapi kan, bila fikir-fikir balik, mungkin aku selalu demam sebab aku ada banyak dosa kot?

No comments: